Saturday, February 13, 2010

syabu halal

setelah dua mggu aku menyepi,setelah Gori meminta aku update blog ni,maka aku pon tulis la lg.
petang smlm,aku pegi pekena syabu-syabu dengan 2 org budak irsyad ni,supisukar ngn
adamrussel.
ni smua gara-gara abang bulu a.k.a abang mers mempromosi tentang syabu ni,maka aku pon
rasa teruja nak p...
dia dok cakap syabu-syabu ni memang terbaik,harga pon murah,memang berbaloi-baloi!!
apa lagi aku pon pegi merempit dengan TZM dak2 irsyad ni,
sampai ja kat sana, tgk dia punya hidangan,pergh!!!
memang puas ati la banding ngn zolaris( kasi hidang jenis fish ball ja,ingat aku kucing ka pa,tau la aku suka kucing......)
nak dipendekkan cerita,dok mkn2 mcm org kebuluq 4 hari,dok men kad2 macam org berjudi,
tgk2 toke dia amoi la plak,mmg celaka,tros terasa ragu2 dlm hati,
dok teringat ada babi ka dlm makanan aku dok makan ni,memang babi la cmni.
besa la dlm malaysia kadang2 kita termakan kat kedai org bukan islam,
naseb baek la seblom nak balek tu kat pintu dia baru aku prasan ada cop halal yg sah,

tulis disemak 28 januari 2010,nasib tak 2008

tros la rasa lega
tapi tu la,orang bukan islam ni bukan tau makanan yg halal yg btoi,ingat sembelih gitu ja kira
halal ka woooiii!!!

da la dlm kadang2 aku tgk ada produk cop len,smpai takdak apa2 pon ada,adoyaiiii
mana hati tak gelap dok makan benda syubhah jaaa

saidina umar pon da terminum susu sanggup muntahkan balik

macam mana pon,aku nak p lg tempat tu,keh3,susah la kalau smua benda nak ragu-ragu
kena gak yakin ngn cop halal rasmi malaysia.

lupa nak habaq shabu-shabu ni nama kedai steamboat,siang rm10 mlm rm15,bbq pon termasuk skali woiii

ps : nak lepak steambot lama2,buat la menda menarik sket,mcm kami men kad trup, ada meja sbelah men teka-teka perkataan td,gila sadissss!!!






2 comments:

kikilala said...

hahaha... statement hg tu ... "ada ka babi dalam makanan kami?? Babi betoi.."

AbgBeCA said...

hahaha,agak kurang sopan disitu