Friday, April 23, 2010

Rumet ku yg stylo 1

july 2009 aku pindah ke bangunan asrama baru,iaitu v5

setelah 3 sem aku duduk di v2 yg mcm asrama sekolah,aku pindah ke v5 yg lebih mcm rumah

aku mengikuti dua org budak irsyad iaitu mat prank dan mat blur. nama mereka di rahsiakan dan akan diceritakan nanti.

mereka berdua duduk sebilik tapi aku keseorangan dan tidak akan duduk sama orang yg ku kenal,

jadi aku pon pindah la ke blik baru, 1st impression bila ku melihat beliau,

" hmm mcm budak baik ja ni " ." mesti dean list ni "

aku pon buat seperti biasa,dan berkenalan dengan beliau,

nak dipendek cerita,

aku memang kamceng ngn rumet aku sampai no tepon dia pon takdak

aku hanya bercakap bila perlu,pernah 2 mggu tak bercakap pon ada,

masing2 buat keja sendiri,

betapa eratnya hubungan kami,smpai mat blur lg kenal dia dari aku,

aku ada no kawan2 rumet aku tapi tak da no beliau,

memang menarik rumet ku yg stylo ini,

aku yg dok ponteng kuliah slalu pon tak bole lawan ngn rumet aku ni,

kagum btoi aku ngn beliau,smua cita korea dia boleh layan

apa-apa pon 2010 aku tukar rumet lain lebih stylo da milo,

itu akan diceritakan kemudian,

sekian...

ps: aku tak penah bergadoh ngn rumet2 ku

4 comments:

gula-gula said...

ni habih x dak idea dah ni..ya dak?

haahaa..

Anonymous said...

hulamak~cite best ne cam aku pnah baca!haha :P

AbgBeCA said...

hahaha,tak dak idea sgt da ni

asked said...

bapak kamceng...
rsenk terciritpun ade bce.
.
hahaha
sengal la..