Friday, October 10, 2008

lawak nostagia

lawak ni slalu aku baca time kecik2 dlu

ada 3 sekawan , bangang , otak dan gaduh

satu hari gaduh hilang

lalu bangang da otak terkedu kedu mencari gaduh

dan singgah di balai polis

bangang masuk ke dalam otak tggu di luar

" encik polis , saya datang nak cari gaduh "

" apa awak ni bangang ka??!?? "

" ya memang saya bangang "

" otak tak da ka wei? "

" otak ada , kat luar "

setelah dijelaskan beberapa kali baru lah encik polis mengerti

encik polis memohon maaf atas sikap nya yang kurang ajar itu

akhir gaduh dijumpai dan mereka berempat berkawan baik hingga ke akhir hayat

aku mencari siapa yang mereka benda2 ni

amat kreatif

respek.

8 comments:

enche treq said...

ap la hg nh ad..-org yg reka bnda neh pn hg nk crik...

aku nk cri org yg wt tali pinggang kledar..-hg knai x..??

Anonymous said...

aku lak nak cari orang yang wat tali skipping

gula-gula said...

hahahahaha...

awat las2 tu depa br4 lak? skali encik polis?
zzz

AbgBeCA said...

ya la

Anonymous said...

aku xpaham...

enche treq said...

simpati aku kpada hg ad...
hak3..

Anonymous said...

oit..hg ni baloq update ar...

kliPps said...

bangang yg teramat bangang....