Friday, October 10, 2008

sekian lama

setelah di ajukan soalan bertubi-tubi mengapa tidak update
akhirnya aku terpaksa jugak update..
bak kata kawan yang tidak ingin diberitahu nama nya
blog kalau tak update baik tak yah blog kan

kawan aku tidak mengerti betapa sukar nya memikirkan idea-idea yang bernas

jadi di sini aku nak cerita kan pengalaman raya aku yang tak seberapa

pagi raya bagaimana tiba2 aku kempunan mcd, lalu minta izin kat mak aku\

" mak, nak pi mcd sat, sangap la plak lama tak makan "

" kamu ni mat salleh ka makan mcd ni? makan lemang la "

" nama saya bukan mat salleh la mak , anak sendri pon tak tau nama ka"

akibat aku ditempeleng sehingga terjelopok bwh kerusi kesayangan mak aku

raya makan mcd?

apa agak nya respon mcd depan umah aku kalau aku g masa pg raya?

3 comments:

Anonymous said...

ni pon kira idea bernas ka?

AbgBeCA said...

hahaha.....tah la

enche treq said...

sdeh aku ng hg neh ad...