Monday, September 1, 2008

posa posa posa

aku ada kawan yang orang panggil beruang
cikgu aku dulu puji nama dia sebab berwang
nama haiwan tapi sikap tak seperti haiwan
selera macam beruang tapi makan tak mcm beruang
keunikan dia hanya kat dagu

bila time posa ni, mula la beli roti 4 kati
assesori nya :
marjerin
kaya
peanut butter
strawberri
anggur
chocolate
dan byk lagi

cerita dia camni bila time bulan posa :

pukul 9 pg : Bruang di lihat minum teh tarik
" haram aku lupa ari ni da stat posa,besa ah byk cheng "

pukul 12 tgh hari : di lihat sekali lagi membeli nasi lemak
" ni untuk roomate aku yg hindu convert kristian tu "

pukul 3 ptg : bruang di lihat berkumur amek air smayang tp tiada air diluahkan semula
"aku tertelan la sengal "

pukul 5 ptg : asap berkepul2 di dalam tandas
" aku men bunga api a "

pukul 7 ptg : baring sambil mengusap perut di atas katil, teman2 yg len g bukak posa,sendawa beberapa kali
"aish angin kentut kuaq ikut mulut pulak dah"

8 comments:

Anonymous said...

hahaha...besa la...lapor beb..

mAma PinGu said...

oit2...ni crite benar atau fitnah keatas bruang semata2..ahahha

Anonymous said...

kantoiyaa.....

Anonymous II said...

woi da aa guna modal aku.
bzzt la.

post ni fake weh suma!!
piracy nih

AbgBeCA said...

ceh...bukan hg ka guna modal orang len???

enche treq said...

ad mohong..
xbek weh...
nk crita btoi aku taw..
hak3...

Anonymous said...

gila tpo..sdey aku cmni...clakak pnya ad

kikilala said...
This comment has been removed by the author.